در حال بارگذاری
فرمانده انتظامي خراسان شمالی خبر داد:

همسر کشی در بجنورد

شماره خبر : 1761 - https://asreatrak.ir/short/N2rka

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالی از قتل زن ۴۰ساله در یکی از روستاهای اطراف بجنورد خبر داد و گفت: قاتل که همسر این فرد است به همراه یک متهم دیگر دستگیر شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار سعيد مطهري زاده در باره جزئیات این خبر اظهار داشت:  در پي اعلام وقوع يک فقره مرگ مشکوک و کشف جسد مجهول‌الهویه در شهرستان بجنورد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از ارجاع پرونده به پليس آگاهي و حضور کارشناسان در صحنه و مردود دانستن فرضيه خودکشي و فوت عادي، تحقيقات گسترده پيرامون موضوع آغاز شد. 

فرمانده انتظامي خراسان شمالي خاطرنشان کرد: با اقدامات گسترده پليسي ابتدا هويت مقتول مشخص و سپس دو نفر متهم دراین‌خصوص شناسائي شدند که با هماهنگي قضايي متهم اصلي که شوهر اين زن بود در مخفيگاهش در يکي از روستاهاي اطراف بجنورد دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد. 

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه بيان داشت: در تحقيقات و بازجویی‌های صورت‌گرفته متهم ابتدا منکر بزه انتسابي بوده؛ اما در مواجهه با مستندات مستدل و غیرقابل‌انکار به قتل اين خانم ۴۰ساله اعتراف که پس از بازسازي صحنه، متهم روانه زندان شد.

سردار مطهري زاده در پايان گفت: قاتل در تحقيقات انجام شده و اعتراف فردي انگيزه خود از اين جنايت را اختلاف شخصي عنوان کرد. 

انتهای پیام/گ

0 نظر

ارسال نظرات